پرنسس ماپرنسس ما، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره
ملیکا ملیکا ، تا این لحظه: 20 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

❤هلنا پرنسس کوچولوی ما ❤

ادامه تولد نازنین

1393/2/2 13:22
نویسنده : Melika
182 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هلنا دیروز رفتیم تولد در آن جا پرشتش الهام نازنین مهدیه حدیث و عارفه در آن جا بودند ولی ستایش نیامده بود  الهام ناراحت بود به نظرم عصبانی بود نازنین هم می خواست ستایش راببینه آخه فکر کنم اولین بار که ستایش می بینه من و پرستش و مهدیه الهام  ستایش در یک سرویس هستیم والهام مارا در سرویس دعوت کرد که بیاییم آخر که ما دوستان نازنین نیستیم ولی هلنا دوست نازنین است و گاهی به خانه ی ما می آید و باهلنا بازی می کند الهام هم با من بازی می کنند در جشن تولد به من وتو خیلی خوش گذشت متاسفم که عکسی ندارم از جشن تولد اگر نه می گذاشتم . دوستت دارم بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)