پرنسس ماپرنسس ما، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
ملیکا ملیکا ، تا این لحظه: 20 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

❤هلنا پرنسس کوچولوی ما ❤

پارک

1393/2/11 20:54
نویسنده : Melika
241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هلن جون جونیمحبت

امروز مورخ 11 . 2 ما به پارک رفتیم عینک

فکر می کنی در آن جا چه کسی را دیدیم سوال

آره الهم و نازنین و آرمیتا و مادرشان بوس

من والهام رفتیم ال وکلنگ آرام

مثل همیشه من بالا بودم چرا سوال

بله چون الهام وزنش بیشتر است و قوی تر است قوی

الهام 36 کیلو و من 25 کیلو سبز

36 کیلو کجا 25 کیلو کجا خنده

ولی تو دلخور بدی چرا دلخور

چون نمی توانستی سوار لوازم های پارک شوی دلغک

ولی بعد من آمدم وتورا به سوی سرسره بردم خسته

اول تو می ترسیدی ولی بعد ها عاشق اش شدی و من حدود 1 ساعت بند تو بودم فرشته

بعد من والهام تشنه بودیم درسخوان

رفتیم آب خوردیم چیزی که خیلی خیلی خوب بود  خواب

این بود که ما مخویگاهی که هیچ کس در ان نبود و دارای آب بود مخویگاه من والهام شد شیطان

ولی بعد ها نازنین وآرمتا فهمیدند سکوت

ولی چون مخویگاه ما خیلی گیج کننده بد جایش ارمیتا ونازنین ان را گم کردنند متفکر

بعد رفتیم پیش مامان خجالت

دیگه باید می رفتیم ولی تو دس از سر سرسره برنداشتی عصبانی

ولی آخرش رفتیم غمگین

ولی به من وتو خیلی خوش گذشت دلشکسته

 

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

الهام
12 اردیبهشت 93 13:55
سلان ملیکا خوبی آره دیروز خیلی بهمان خوش گذشت هیچ کسی هم مویگاه مان را پیدا نمی کنه آبی هم که در ان جاست رمزی است سرسره بازی تاب بازی هم خیلی حال داد راستی من 34 کیلو ام نه 36 کیلو وزن کم کردم
Melika
پاسخ
آره تو 34 کیلو برو من قول می دهم تو 50 کیلو هستی