پرنسس ماپرنسس ما، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
ملیکا ملیکا ، تا این لحظه: 20 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

❤هلنا پرنسس کوچولوی ما ❤

پارک

1393/3/23 15:27
نویسنده : Melika
252 بازدید
اشتراک گذاری

هلن جان دیروز رفتیم پارک

حالا از اول همچی را تعریف می کنم

هلی جون تو ساعت 5 تا نمی دونم خواب بودی

من رفتم بیرون بازی با الهام

من با الهام کلی بازی کردم

ساعت 8 آمدم خانه می خواستم بیریم بیرون من تو مامان

ولی من نمی خواستم بیام چون می خواستم سرزمین آهن ببینم قسمت آخرش بود

ولی مامان می گفت بیا

ولی من نمی آمدم

مامان بخاطره این که من بیام زنگ زد به مامان الهام

که با ما بیاد بیرون مامان الام هم گفتش باشه بعد رفتیم بیرون با الهام من مامان مامان الهام تو نازنین

 

رفتیم بیرون کلی بهمان خوش گذشت سرسره بازی برای تو عالی

سرسره ها پیچ پیچی هم عالی

آخرش سرسره بازی من و الهام در دسر ساز شد

آن آخر ها من والهام مثل بقل کردن

الهام جلو و من عقب

تازه سرسره هم پیچ پیچی

به من خیلی حال داد ولی به الهام نمی دونم

حالا می گم قسمت دردسر ساز کجا بود

ما وسط سرسره بودیم و آرام می رفتیم ولی یک پسر با سرعت زیاد به من حل داد

اتفاقی برای من نیفتاد ولی الهام لبش به سرسره کشید و بد شد

در پارک خیلی از دوستام را دیدم

مامانم چون دید هلنا خیلی نارا حته گفت فردا شب هم می ریم پارک

یعنی امشب

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فاطمه★
23 خرداد 93 15:40
سلام لوگوی وبت خرابه گذاشتم وبمو خراب کرد یه دونه کوچیکتر بساز این خیلی بزرگه
Melika
پاسخ
سلام ببینم چیکا می توانم بکنم