پرنسس ماپرنسس ما، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ملیکا ملیکا ، تا این لحظه: 20 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

❤هلنا پرنسس کوچولوی ما ❤

بازی بازی بازی

1393/3/23 22:26
نویسنده : Melika
332 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هلنا جان

امروز رفتیم بازی با کی الهام نازی آرمیتا هم بود

Avazak.ir Line14 تصاویر جداکننده متن (1)
مثل همیشه از اول می گم
تو خواب بودی
حدود ساعت 6 الهام زنگ زد و گفت بیا بازی
من هم گفتم خانه ی ما
آن ها هم گفت باشه
Avazak.ir Line8 تصاویر جداکننده متن (1)
آمد خانه ی ما
ولی تا آمد مامان الهام زنگ زد وگفت بایید این جا چون آرمیتا آمده گناه داره
Avazak.ir Line7 تصاویر جداکننده متن (1)
رفتیم آن جا ما قرار بود بانو بازی کنیم
پس الهام دونگی
من ملکه اینهیونگ
آرمیتا ندیمه ی الهام
نازنین ندیمه ی من
و تو هم می گفتیم بانوی من ولیتو می گفتی نه من هلنا ام
پس تو بانو هلنا
Avazak.ir Line5 تصاویر جداکننده متن (1)
آخر های بازی بود که الهام گفت بریم تو خانه ی ما
و ما نشستیم ستایش دیدیم
Avazak.ir Line9 تصاویر جداکننده متن (1)
بچه ها که تو و نازی آرمیتا ستایش دوست نداشتید روپولی بازی می کردید
مامان الهام گفت بچه ها بیرید بیرون بازی چون بهتر است
ما هم گفتیم باشه چون صدا آزارمان می داد
Avazak.ir Line17 تصاویر جداکننده متن (2)
روپولی بازی بازی کردیم که ؟؟
که تو گفتیم بریم خونه من هم قبول کردم ورفتییم خانه
Avazak.ir Line21 تصاویر جداکننده متن (2)
ببخشید هلنا عکسی ندارم بذارم شرمنده
Avazak.ir Line37 تصاویر جداکننده متن (3)
پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سحر
25 خرداد 93 13:26
Melika
پاسخ