پرنسس ماپرنسس ما، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
ملیکا ملیکا ، تا این لحظه: 20 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

❤هلنا پرنسس کوچولوی ما ❤

جشن تولد

1393/1/11 15:58
نویسنده : Melika
198 بازدید
اشتراک گذاری

در سال 1388 یعنی 4 سال پیش من جشن تولد گرفتم من در آن موقع 6ساله بودم و هلنا هنوز به دنیا نه امده بود در ان روز من به مدرسه رفته بودم و اگر اشتباه نکنم زنگ دوم یا اول مادر وپدرم به دنبال من امدند ادامه ی مطلب

واز مربی من اجازه خواستند که مراببرند چون در عصر ان روز جشن تولد من بود جشن تولد من در خانه ی خودمان نبود بلکه در خانه ی عمه نسترن ام بود در ساعت 1 بعد از ظهر پسر عمه هایم یونس ومهدی امدند با عمه زهره ام وشوهرش بعد یونس و مهدی دعوایشان شد سر چی نمی دونم بعد رفتیم کیک را با مادرم گرفتیم بعد مهمانهایمان امدندکه عبارتبودنداز مادر بزرگم دوستم که اسمش را یادم رفته است و................ بعد که میوه شیرینی ........... نوبت کیک تولد رسیدوقتی کیک تولد را اوردند روی ان فشفشه بود من از فشفشه می ترسیدم و چسبیده بودم به مبل ان روز خیلی به من خوش گذشت .............


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)