پرنسس ماپرنسس ما، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
ملیکا ملیکا ، تا این لحظه: 20 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

❤هلنا پرنسس کوچولوی ما ❤

رفـتــــــــــــــــــــــن به خانه ی خاله

1393/1/15 12:52
نویسنده : Melika
258 بازدید
اشتراک گذاری

در روز          ما به خانه ی خاله ام رفتیم . من وهلنا دو دختر خاله که اسم یکیشان تصنیم و تانیا . تصنیم 4 سال دارد یعنی 1 سال از هلنا بزرگ تر است و تانیا 2 سال دارد یعنی 1 سال از هلنا کوچک تر است . رابطه ی هلنا با تصنیم زیاد خوب نیست . هلنا وتصنیم همیدیگر را می زنند چیز های خود را به همدیگر نمی دهند و چیزی که مال خودشان نیست مثلا مال من است من کاری با او ندارم ولی هلنا می گوید این مال خواهر من است نمی خواهد به تو بدهد یا کیف مال خاله است خاله کاری با او ندارد ولی تصنیم می گوید این مال مادرم است و نمی خواهد به تو بدهد یا .................... تانیا همیشه وقتی که هلنا با تصنیم دعوامی کنند تانیا به من یا خاله یا مادرم شکایت می کند تانیا خیلی مهربان است اما امروز با روز های دیگر فرق داشت با همدیگر قهر نبودند دعوا هم نمی کردند هر کاری که هلنا می کرد ان ها هم می کردند تانیا هم می کرد مثلا هلنا روی مبل ها راه می رفت انها هم می کردند پشت پرده می رفت ان ها هم می رفتند اما دعو ایشان شد دیگه خیلی بد بود ما هم زود رفتیم خو نمون

عکس ها در خانه ی خاله ام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)